i tak

ponedjeljak, 30.11.2015.

ili jesi ili nisi, il te mrze il te vole, em si hemmer (čitaj štemer) em si glup..i tak to ide dalje unedogled. povremeno me pitaju, na čemu si ti, ja im velim, zec na motoru, vjeverica u speedu, neki bi možda rekli na speedu, kako vam drago. i sve se to tak iz dana u dan vrti u krug.
pa zapravo sve kaj nas okružuje i jest jedan začarani krug koji se vrti vrti vrti pa si možeš pomislit da si na kolu sreće koje se okreće.
onak stojiš gore i happy si, onda se spustiš dole i ups, nisi happy ondnosno gledaš stvari iz nove perspektive, nazovimo to tako.
rekla sam ljudima, počinjem pisat blog. ajme sad imamo situacijuuuuuuu, nije mu dobrooooo, ajme meni, nije mu dobrooooo. nije mogo skužit foru sa zecom, ajmeeeeee.. neka, nema veze, skužio je.
aha, nismo se ni dogovorili, a svi smo isto obućeni, zamislite, prugaste košulje, nas troje, sjedimo skupa i to je cool. inače vele da 2 velika uma jednako misle, al ovaj put su to tri. ne, nismo tri mušketira, al smo u super šprehici.
aha, da, blog, pišem ga od danas, nova promjena u životu, odu oni na DALEKI ISTOK, šmrc, moja buba, al dobro, preživjet ću, sve ja mogu, sve to ide..i sve ću preživjet..dio tebe ja nosim..
već duže vremena želim sve prelit u text, sve kaj mislim, iz nekog gušta..možda će se nekome činit gubirak vremena, meni ne, meni je to super zeka peka, ispušni ventil.
i tak ne, sve se vrti u krug..to be continued..za kraj..MRKLI MRAK, MEDVJED JAK, KRIK U NOĆI, MEDVJED ĆE TI DOĆI..
ti si moja tribina, benzina. ale ale, dinamoooo, zdravac, zdravac..sad me pitaju, kaj si ti nekaj pila, ma niiiiiiiisaaaaam kad ćete to već jednom shvatit.
i tak to ide u krug..iz dana u dan…
bye bye american pie, c ya later aligatore..we don’t say goodbye, we say see ya later.
A

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.